طراحی سرویس بهداشتی کوچک

وقتی دربارۀ زندگی در آپارتمان ها صحبت می کنیم بی شک به طراحی سرویس بهداشتی کوچک نیز می رسیم. به عبارت دیگر اگرچه سرویس های بهداشتی آپارتمان های امروزی کوچک هستند ، اما می توانند بسیار کارآمد و زیبا طراحی شوند.

در طراحی سرویس بهداشتی کوچک مواردی از قبیل نورپردازی، رنگ و کاشیکاری، به کارگیری روشویی های بدون پایه و… اهمیت دارد.

چرا طراحی سرویس بهداشتی کوچک؟

از آنجایی که معمولاً آپارتمان ها فضای کمی دارند، ممکن است حمام آنها از نظر ابعاد کوچک باشد. اما این حمام می تواند امکانات یک سرویس بزرگتر از جمله وان را نیز در خود داشته باشید.

در مورد سرویس بهداشتی نیز همین استدلال صدق می کند؛ به عنوان مثال با طراحی سرویس بهداشتی کوچک حتی در یک فضای نه چندان بزرگ نیز می توان توالت، روشویی و همه المان ها را به خوبی جا نمایی کرد و این نوع دیزاین است که اهمیت دارد.

استفاده از میله و پرده در طراحی سرویس بهداشتی کوچک

بسیاری از ساختمان ها ممکن است فضای حمام و دستشویی یکپارچه داشته باشند. در چنین فضاهایی استفاده از میله و پرده می تواند تغییرات محسوس و چشم نوازی ایجاد کند.

بر همین اساس باید گفت که میله و پرده های خمیده برای حمام بسیار زیبا و شکوهمند هستند و فضای محیط را بزرگتر به نظر می رسانند.

استفاده از میله و پرده در طراحی سرویس بهداشتی کوچک

نصب روشویی دیواری برای سرویس بهداشتی کوچک

استفاده از سرویس های بهداشتی دیواری تا حد بالایی به صرفه جویی در فضا کمک خواهد کرد. به عبارتی دیگر روشویی های دیواری بدون پایه، فضای کف حمام و سرویس را خالی می کنند.

این روشویی ها کم جا هستند و و در مدل های متنوعی نیز تولید می شوند. علاوه بر روشویی های دیواری، توالت فرنگی های دیواری یا وال هنگ نیز وجود دارند که استفاده از آن ها نیز به بهره برداری بهتر از فضا می انجامد.

طراحی سرویس بهداشتی کوچک و کاشی کاری های ظریف

استفاده از کاشی های صنعتی و خوش طرح از دیگر کارهایی است که سرویس بهداشتی کوچک شما را به محیطی بسیار زیبا بدل می کند. فقط این مورد را با دستشویی های کوچک خانه های قدیمی مقایسه کنید یعنی مکان هایی که تنها وحشت را تداعی می کردند و فرد می خواست از آن ها فرار کند.

بنابراین هرچقدر هم که فضای محیط کوچک باشد با استفاده از کاشی های خوش ساخت و زیبا در هنگام طراحی می توان آن را به محیطی خاص بدل کرد.

استفاده از آینه بزرگ در طراحی سرویس بهداشتی کوچک

بسیاری از ما نقش آینه را در محیط دست کم می گیریم در حالی که یک آینه بزرگ می تواند محیط را بیشتر از آنچه هست نشان بدهد.

برای زیباسازی سرویس بهداشتی کوچک و مینیمال خود، پیشنهاد می‌کنیم یک آینه بزرگ و ساده را روی یکی از دیوارها قرار دهید. این کار نه تنها به شما یک دکوراسیون مدرن و لوکس می‌دهد، بلکه باعث می‌شود فضای سرویس به نظر بزرگ‌تر و روشن‌تر برسد.

استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون سرویس بهداشتی

یک نکته در طراحی سرویس بهداشتی کوچک می تواند بسیار راهگشا باشد و آن هم دوری کردن از به کارگیری رنگ‌ های تیره است. رنگ‌ های تیره فضا را کوچک‌ تر، تاریک‌ تر و حتی غم‌ انگیز تر نشان می‌ دهند.

اما رنگ سفید یک رنگ عالی برای فضاهای کوچک است. رنگ سفید فضا را باز و روشن می‌کند، ضمن اینکه اگر هم از متریال‌های سفید و صیقلی استفاده کنید، نور بیشتری منعکس شده و محیط را شاداب‌ تر می‌ بینید.

استفاده از آینه بزرگ در طراحی سرویس بهداشتی کوچک

ObXTLwpayDGlJf گفت:
rNAIeGMJYcUtkl
ObXTLwpayDGlJf گفت:
rNAIeGMJYcUtkl
RIYUBerdwjA گفت:
VPaKjhuU
RIYUBerdwjA گفت:
VPaKjhuU
hOmngLWBV گفت:
qHcnLRkQsZKf
hOmngLWBV گفت:
qHcnLRkQsZKf
YImidTFMAsStc گفت:
mPwJQLBl
YImidTFMAsStc گفت:
mPwJQLBl
dAEGjwVasWHgXMhK گفت:
SWCcYXydxPi
hrbaegRHXpnfZDG گفت:
GNwjcDJrA
hrbaegRHXpnfZDG گفت:
GNwjcDJrA
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش