مزایا و معایب فلاش تانک توکار

مزایا و معایب فلاش تانک توکار چیست؟ فلاش تانک توکار یا مخفی یک نوع فلاش تانک است که قطعات و تجهیزات آن داخل دیوار نصب می‌ شود و جای کمی از فضای سرویس بهداشتی را اشغال می‌ کند. این نوع فلاش تانک برای فضاهای کوچک مناسب است و ظاهر زیبا و مدرنی دارد.

تفاوت فلاش تانک توکار و روکار

وقتی صحبت از فلاش تانک به میان می آید اکثر ما ذهن مان به سمت فلاش تانک های فلزی یا پلاستیکی می رود که در اکثر خانه ها وجود دارند. اما این روزها اکثر لوازم بهداشتی از توالت، روشویی و شیرها گرفته تا فلاش تانک به دو نوع روکار و توکار تقسیم شده اند.

به طور کلی مزایا و معایب فلاش تانک توکار بسیار است از قیمت و هزینۀ لوله کشی (Piping) و اجرا گرفته تا بهره برداری و ایجاد فضای بیشتر یا کمتر.

مزایا و معایب فلاش تانک توکار؛ فراهم کردن فضای بیشتر

فلاش ‌تانک‌ های توکار داخل دیوار نصب می‌ شوند،  این سیفون ها برای سرویس‌ های بهداشتی با فضای کم ایده‌آل هستند چون فضای کمی را اشغال می‌ کنند. فلاش تانک های توکار نسبت به سیفون‌ های قدیمی بسیار مدرن‌ تر و جدیدتر هستند.

این فلاش تانک‌ ها با داشتن کلیدهای تخلیه با دو حالت، امکان پمپاژ و تخلیه آب با فشار مختلف را فراهم می‌ کنند. علاوه بر این، نصب این فلاش تانک‌ ها باعث می‌ شود که سرویس خانه شما ظاهری مدرن و تازه داشته باشد.

یک مزیت بزرگ؛ عملکرد کم صدا

سرو صدای فلاش تانک به هویت جدایی ناپذیر سرویس بهداشتی بدل شده است! در واقع فلاش تانک‌ های روکار باعث ایجاد صدای ناخوشایندی به هنگام تخلیه آب می شوند.

بنابراین آنچه در مزایا و معایب فلاش تانک توکار دست بالا را به آن می دهد، کاهش سر و صدا است؛ صدایی که در آپارتمان‌ های کوچک که سرویس بهداشتی به بقیه فضا ها نزدیک است، مزاحم و نامطبوع است. فلاش تانک توکار این مشکل را بسیار کاهش می‌ دهد.

مزایا و معایب فلاش تانک توکار؛ فراهم کردن فضای بیشتر

نظافت آسان و صرفه جویی در مصرف آب

از دیگر موارد مثبت در موضوع مزایا و معایب فلاش تانک توکار  باید به سهولت در نظافت و همچنین کاهش مصرف آب اشاره کرد. این فلاش تانک با دو حالت مختلف تخلیه آب، امکان مصرف آب کمتر را در هر بار کار می‌ دهد. این خاصیت با توجه به وضعیت کم‌ آبی، یک ایده خوب برای کاهش آب است.

همچنین فلاش تانک‌ های روکار اغلب مستعد آلودگی و همچنین دشواری نظافت هستند، این مشکل با استفاده از فلاش تانک توکار، به دلیل در محیط قرار نداشتن تانک، به شدت کاهش می‌ یابد.

مزایا و معایب فلاش تانک توکار؛ هزینه نسبتاً بالا در نصب

فلاش تانک‌ های توکار کمی دشوارتر نصب می‌ شوند چون داخل دیوار قرار می‌ گیرند. بر همین اساس اگر مشکلی پیش بیاید، یافتن و رفع کردن آن کمی سخت‌ تر بوده و نیاز به افراد متخصص در این زمینه دارد.

در نتیجه باید گفت که هم نصب و هم تعمیر این فلاش تانک ها هزینه بالاتری هم دارد به ویژه زمانی که جنس عیب آن از نوع خرابی‌ هایی همچون نشت کردن آب به داخل دیوار باشد. البته احتمال رخ دادن تمام این مشکلات با خرید محصول با کیفیت و نصب صحیح بسیار کم‌ تر می‌ شود.

مزایا و معایب فلاش تانک توکار؛ هزینه نسبتاً بالا در نصب

کفۀ عملکرد به سمت مزایا سنگینی می کند

با وجود آنچه که گفته شد به راحتی می توان نتیجه گرفت که در مورد مزایا و معایب فلاش تانک توکار، مزایا دست برتر را دارد. علاوه بر این فلاش تانک‌ های توکار با تنوع فراوانی در رنگ و مدل تولید شده و به زیبایی نمای داخلی و دکوراتیو محیط اضافه می‌ کند.

این وسیله عملکردی مشابه با نمونه‌ های روکار دارد، با این تفاوت که نصب آن به شکلی متفاوت صورت گرفته و تنها دکمه استفاده از آن موسوم به کلید فلاش تانک توکار دیده می‌ شود.

 

 

 

GoTWgeQX گفت:
ZAPxSQMLe
GoTWgeQX گفت:
ZAPxSQMLe
OgarXeAbtKUdT گفت:
WluJMoRnNmvft
OgarXeAbtKUdT گفت:
WluJMoRnNmvft
YrdphcZnuKmR گفت:
feHiqXPFRBkE
YrdphcZnuKmR گفت:
feHiqXPFRBkE
plRWwcnkCVLQeAb گفت:
epciKYvqoZhWPAjV
plRWwcnkCVLQeAb گفت:
epciKYvqoZhWPAjV
kfcVGxJErnesmK گفت:
ItnigQDPzhq
kfcVGxJErnesmK گفت:
ItnigQDPzhq
clFynTauwirmSh گفت:
zQJCUNyFIh
clFynTauwirmSh گفت:
zQJCUNyFIh
hpLRnEgM گفت:
iTatFobwZvpEXAMs
hpLRnEgM گفت:
iTatFobwZvpEXAMs
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش